Aankomst Guatemala

Na vlucht via Houston, kwam ik maandagavond 21.00 uur aan Guatemala-city (+ 8 in NL). Mannen die je bespringen voor een taxi ritje. Geen idee wie mij zou komen ophalen, dus ik dacht dat iemand mijn naam noemde, half engels-spaans, spanglish! Dus ik mee in een oude bus, kwam ik aan in een hostel, 2 min van het vliegveld. Tessa kon ik niet bereiken, dus ik dacht dan in de ochtend richting Antigua, de chauffeur wilde mij wel brengen, handig

Wink
, toch nog een voordeel om een gringo te zijn. Uiteindelijk belde Tessa mij, dus terug naar het vliegveld en richting mijn gastgezin in San Gaspar, 24.00uur kwam ik daar uiteindelijk aan.

De eerste week zit erop, bij een gastgezin San Gaspar, een dorpje dichtbij in Antigua. In de ochtend heb ik prive les spaans en daarna meegekeken in het project. Ik zit samen met een Nederlands en Belgisch meisje in hetgastgezin. Zij spreken beide goed Spaans dus dat is handig en het is gezellig in huis. Morgen ga ik samen met hun richting El Savador tot woensdag, aan het strand liggen en misschien beetje surfen. In Antigua zijn er de hele week processies ivm Semana Santa, dus wij vluchten even voor de drukte om vrijdag hier enkele processies bij te wonen. Binnenkort zal ik wat meer foto´s maken en die op de weblog plaatsen.

Hasta luego!!

Reacties

Reacties

papa

Lieve Alies'
Jou eerste verhaal, wel spannend en dat midden in de nacht.
Ik kan jou veel adviezen meegeven, maar dat heb ik volgens mij al gedaan. Dus pas goed op je zelf.

Liefs Papa en een kus van Mama

carlien

Leuk om te horen hoe het gaat en fijn dat je goed op je plek van bestemming bent gekomen!! En 2 'docenten' Spaans in hetzelfde huis, ook niet gek! Geniet van de dagen aan zee, en van wat je allemaal te zien krijgt!
Groet! Carlien

jolande

ha liesl!

fijn wat van je te horen en dat het allemaal goed is gegaan qua reis. Toch altijd wel spannend! En dan in een land waar je als blonde girl nogal opvalt ;). Geniet van de daagjes dat je nog even rust hebt!

Liefs,
Jolande

tante jenny

lieve alies,
je moet maar niet te vaak met "vreemde mannen" meegaan. gelukkig is dit goed afgelopen. wel ben je weer een ervaring rijker. geniet van de tijd dat je daar bent.ik volg je blog met spannende interesse!!

liefs, je tante jenny

Margriet

He lies,

Leuk om even een indruk te krijgen van je avontuur! Mooi dat je goed bent aangekomen! Spannend zo'n reis. Tja, en die mannen...

Veel plezier met surfen en geniet van het zonnetje!

Liefs Margriet

jannie holsappel

lieve alies
Fijn dat je goed bent aangekomen. Je zult vast het spaans snel oppakken. Wat een mooie stranden daar,
geniet er maar van ik volg je op je reis

Groeten Jannie

Karen

Hé Alies!

Leuk om je verhalen te lezen.
Heel veel plezier daar, geniet er lekker van.

We houden je site in de gaten, leuk.

Liefs Tom en Karen

Louise

Hoi Alies,

Fijn om wat te horen over je reis. Geniet er maar lekker van! Misschien een leuk weetje voor jou; hier gaan de temperaturen weer richting vriespunt. Dus geniet je ook even voor mij op het strand?!


Liefs Louise

Frits en Alie

Hoi hoi Alies

Hier een reactie van ons, wat mooi om dat allemaal te lezen. Kijken nu al uit naar je volgende verhaal.

Groeten Frits en Alie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!