In nederland

Het is bijna zover, de afreis naar Midden-Amerika! Uiteindelijk heb iktoch besloten om een reisblog bij te houden. Om degenen die geen facebook hebben, vanwege een gepasseerde leeftijdsgrens of privacy etc., tegemoet te komen. Misschien voor mijzelf en anderen wel zo gemakkelijk. ;)

Voor degenen die zich afvragen 'waarom ga je in, vredesnaam?'. Wat ik mijzelf ook wel herhaaldelijk in mijn hoofd heb afgevraagd. Ik kan het je helaas niet vertellen, maar het moet om de één of andere manier gewoon. Wetende dat het thuisfront het ,ondanks de situatie, mijn keuze accepteert is een grote zegen!

De organisatie waar ik ga werken is: TESS unlimited te vinden op: www.tessunlimited.nl

Reacties

Reacties

Rachel

Spannend! Geniet! Liefs!

T-Bone

Go, Liesl, Go go!
Enjoy!

Klaproos

Hoop dat je veilig bent aangekomen én dat er iemand op je stond te wachten :) Haha erg gelachen maandag... Enjoy!! Whoehoe!

Petra

Lieve liesl,
Geniet van het avontuur!
Hulde dat je daar nu gewoon bent!
Kun je een beetje uitdelen voeten met je spaans?
Leuk dat je blog bij houd!
Enjoy! Liefs!

Petra

Uitdelen voeten is.. Uit de voeten natuurlijk, sja moeilijk..

Magdaleen

Fijn dat ik zo ook mee mag genieten van je verhalen.
Wat een uitdaging zo alleen naar Guatamala te gaan.
En als ik alles zo lees dan heb je in die korte tijd daar al zoveel beleefd .Geniet van deze tijd en hele goede paasdagen

Een dikke knuffef uit een zonnig Rhenen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!