El Salvador, playa el Tunco

Gisteravond ben ik teruggekomen uit El Salvador, playa el Tunco. Het was heerlijk, leuk ook met de meiden! Zwarte stranden, dat wel. Enorm warm, erg drukkend. El Tunco is een surfspot, samen met Anouk heb ik geprobeerd te surfen. Gisterochtend 7uur heb ik nog even gesurft, na 3a4 uur slaap :). Terwijl ik op mijn surfbordje lag zag ik een rog uit de zee springen, super. Goed ingesmeerd, maar mijn benen zijn alsnog goed verbrand. Uiteindelijk nog een gratis surfles gekregen, aangezien een jongen mij vriendelijk een golf in duwde, maar goed ik lag te ver voorop de plank, dus heerlijk meegesleurd met de golven en naar water happend kwam ik boven.

We zaten in een super hostel el Sombre; hangmatten buiten en een vriendelijke eigenaar! En als je wilt dan kan je met een ieder in bed belanden, dat gebeurt hier veel. Maar ik moet meegeven dat de mensen hier goed kunnen dansen! Door dit uitstapje heb ik enorm veel zin gekregen om rond te reizen. De taal is echter nog een barriere, dus goed oefenen! Ik zit te overwegen om naar Mexico te gaan en eigenlijk wil ik graag nog ergens een weekjesurfen, maar even kijken hoe of wat!

Nu ben ik terug in Guatemala, Antigua. De Semana Santa is in volle gang, er hangt een fijne sfeer hier en de mensen zijn alfombras aan het leggen in mooie felle kleuren. Morgen nacht 4uur begint een grote processie, waar we als het goed is gaan kijken!

Het is hier een wonderlijke wereld, auto´s vol geladen met mensen, een heel gezin in de achterbak. Overal marktjes en mensen die spullen verkopen op straat. En met drie blonde vrouwen zijn we een ware attractie, muy bonita!

De foto´s volgens waarschijnlijk morgen, een beeld zegt meer dan duizend woorden!

Reacties

Reacties

Sietske

He Alies, wat heerlijk om die verhalen van je te lezen. Ik ben blij dat je het daar naar je zin hebt. Lekker genieten en ook nog gesurft. Lucky you.

Have fun en ik mail je snel x

Roos

Heerlijk om te lezen! Klinkt allemaal super goed. Geniet er op afstand met je mee. Zie het helemaal voor me! Vooral je dans moves :) Enjoy! Veel liefs!

jolande

ha liesl,

ik dacht direct, YES! weer een verhaal! Echt leuk om zo een beetje mee te krijgen wat je doet. Veel foto's maken!!

Voorzichtig doen!

Liefs,

Joost ;)

Wietske

Klinkt goed! Mooi dat je het zo naar je zin hebt! Die taal zal vast snel goed komen.. benieuwd naar de foto's!

Rachel

Wat klinkt dat heerlijk! Geniet ervan!

Rachel

Wauw Alies! Ik zie het ook helemaal voor me! Geniet ervan! Liefs

Roos

Klinkt super tof Alies! Mooi om te lezen dat je je goed vermaakt. Genietse en fijne paasdagen!

Annewil

Hey leukerd, wat goedvan je te horen. Gezellig die zwarte stranden! Mooi dat je het naar je zin.heb. Niet katholiek worden heh! Binnen kort skypen? Je wordt gemist. Dikke smak
be safe en niet bij alle lieve taxichauffeurs in stappen heh haha. Kusje!

Louise

Klinkt leuk meid en ziet er goed uit op de foto's! Geniet er van! Liefs

Hanneke

Wow Alies!! Klinkt top! En die foto's....!
Have fun daar!! Heel veel!!! En blijf ons vooral lekker maken met mooie foto's en verhalen!
(Ik word er warm van, dus ik ga nu, rappo klappo op zoek naar iets avontuurlijks voor de zomervakantie;)

Dikke smak!

Heleen

He Alies, leuk om te lezen en mooie foto's ook! Geniet ervan, liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!